dijous, 9 de gener del 2014

Millorar la publicitat i la informació.

(Yolanda Cardona- CEIP S'Olivera)
Un altre proposta que ja sé que s'ha parlat moltes vegades però crec que no s'ha arribat a res concret seria lo de pagar amb els sous de la caixa un publicista:
per exemple propostes més concretes:
-  escriure una vegada setmanal al diari el perquè de les nostres reivindicacions (una plantilla i publicar-la cada setmana)
- fer 4 pancartes ben vistoses( una per cada illa) amb un lema comú ó el que considereu oportú. Donaria imatge d'unió entre les illes i tindríem almenys alguna pancarta de més qualitat.

6 comentaris:

  1. Xisco Huguet- IES ALGARB

    Em sembla bona idea, Yolanda, de mantenir una presència constant en els mitjans de comunicació. Pel que tenc entés hi ha una comissió que s'encarrega d'això, entre altres coses. El que no sé és com duen el tema actualment, és a dir, no sé si el problema és que els diaris no estan interessats en publicar el nostre punt de vista gratuitament o que no es generen les noticies per enviar-les.

    Si no ho volen fer gratuitament es pot mirar quan pot costar publicar algun resum periòdicament, però a menys que facin un preu especial, a 400 i 800 euros com ens varen cobrar quan varem tornar a les aules seria molt car.

    Quan parles de pancartes et refereixes a buscar una imatge comuna, en 4 versions particularitzades, una per cada illa? És en aquest tema que creus millor la participació d'un professional (publicista) o també per redactar els comunicats als diaris?

    ResponElimina
  2. IES SA BLANCA DONA

    Hola,

    Totalment d'acord amb què hem de ser presents als mitjans de comunicació, però no tinc clar que pagar un publicista siga una bona opció. Entre nosaltres hi ha gent molt creativa i tenim diverses plataformes per publicitar-nos, tot i que pot ser convenient en moments clau. És cert també que els diaris deixen d'interessar-se i de vegades costa que publiquin la informació que envia la comissió de comunicació i premsa. Ja hem estat testimonis també de com la IB3 opta per convidar altres col·lectius als programes sobre educació deixant al marge l'assemblea de docents i, per tant, esbiaixant la informació en un mitjà públic.

    Per això, crec que hem d'assumir certa responsabilitat a l'hora de ser permanentment visibles i, malgrat el cansanci acumulat, continuar amb els cartells i llaços als cotxes, les samarretes verdes, etc. A més de les pancartes com heu dit.

    Quant a com millorar la difusió deix crec que hem de tenir uns mecanismes àgils i automatitzats que no ens resten energies, al marge d'altres formes de difusió més contundents.

    ResponElimina
  3. (Des d'assemblea 11/1/14)
    Tenim sous per a publicar coses als medis, proposo que els facem servir.

    ResponElimina
  4. (Marivi, des d'assemblea 11/1/14)
    La publicitat institucional és molt més pdoerosa que naltros, i ells poden coartar als mitjans perquè no ens facin cas. Generar notícies sí, però comptar amb espais publciitaris no ccrec que sigui prou.

    ResponElimina
  5. (Des de l'enquesta sobre la situació actual)

    És important transmetre la nostra realitat a la societat, i per això, si fa falta, hauríem de pagar espai a la premsa amb els fons que tenim, i també tenir paciència, ja que es comença a notar la feblesa dels polítics de cara a les properes eleccions: això és el que els fa por!"

    ResponElimina
  6. (Des de l'enquesta sobre la situació actual)

    Així mateix, fer servir els sous de la caixa de resistència per a contractar i desenvolupar una bona campanya de premsa i accions legals duta per un bon equip d'advocats especialitats en la matèria.

    ResponElimina

Recordau a posar el vostre nom i centre docent al començament.